Płyta główna jest najważniejszą częścią komputera stacjonarnego. Wiele usterek całego komputera zaczyna się właśnie od tej części, dlatego warto mieć ją na uwadze. Nasz serwis zajmuje się rozwiązywaniem wszelkich problemów i usterek dotyczących tej części komputera. Oto najczęstsze objawy zepsutej płyty głównej:
- komputer nie włącza się: - komputer włącza się, ale nie podaje obrazu na monitor; - komputer zawiesza się podczas pracy; - komputer resetuje się; - nie działa myszka i/lub klawiatura; - nie działają porty USB; - nie działa karta sieciowa LAN; - komputer nie zapamiętuje ustawień BIOS pomimo wymiany baterii; - komputer nie wykrywa dysku twardego lub napędu DVD; - komputer nie wykrywa zainstalowanych pamięci RAM.
Nasi serwisanci zajmują się również naprawą pozostałych komponentów komputera stacjonarnego. Z największą dokładnością, używając profesjonalnego sprzętu, potrafimy naprawić większość typowych usterek. W ostateczności, gdy nie ma możliwości naprawy danego elementu lub, gdy naprawa przewyższy wartość zakupu nowej części dokonujemy wymiany na nowy lub używany po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem. Najczęściej wymieniane są:
- zasilacze; - dyski twarde; - pamięci RAM; - karty graficzne; - procesory.
Dodatkowo zajmujemy się również naprawą oprogramowania. Czasami przyczyną nieprawidłowego działania komputera jest źle działający software albo też zawirusowany komputer. Takie sytuacje zdarzają się dość często, a nasz serwis może Ci pomóc poprzez:
- reinstalację systemu operacyjnego; - usuwanie wirusów, trojanów itp.; - instalację programów biurowych, antywirusowych, pocztowych itp.; - archiwizację danych; - odzyskiwanie utraconych danych z dysków twardych i pamięci typu FLASH; - aktualizację sterowników i oprogramowania; - konfigurację sieci LAN i WiFi.
Jeśli wcześniej nie miałeś zainstalowanego żadnego programu antywirusowego, albo gdy darmowy program antywirusowy okazał się nieskuteczny, to po wykonaniu naprawy komputera zainstalujemy program antywirusowy ESET NOD32 w wersji 30-dniowej.
|